導火綫

導火綫,劇情很簡單,一個擅於使用暴力的差人,一個做卧底,但感覺上活得相當開心的差人,三個越南壞人兄弟,然後,差人捉壞人囉,壞人三兄弟個大哥被差人捉左,二弟同三弟走甩左,跟住卧底又揚左,但係壞人二兄弟又殺佢唔死,只係訓左三個月醫院同埋隻腳跛跛地(復原力一流,不愧係無間差人)壞人二兄弟走佬HEA左三個月,見個大哥就快受審,就返來殺晒D證人,包括跛跛地差人,跛跛地差人當然冇咁易死,但係壞人就反而足左跛跛地差人條正菜,咁俾人威脅就真係冇晒計,個大哥就咁無罪釋放,暴力差人當然就唔會就咁俾壞人逃之夭夭,咁咪O向個COUNT門口伏佢囉,然後就捉住佢去南生圍將佢成班兄弟全部打死。劇終。



其實我唔係咁介意D劇情,反正我就係想睇暴力警察毆打其他人,全片打架場面比我預期少,不過又係打得好好睇,又真係好暴力,直情唔打到個人死都唔會收手。我其實唔係一個喜歡使用暴力的人,不過我相信要用的時候,就唔好就住就住咁雞婆,要用暴力對付某些粉丸的時候,就千祈唔好仁慈,雖知道使用暴力的時候,除了在肉體上令別人失去活動的能力,仲要在心理上摧毀對方,要令佢以後見到拳頭都會騰騰震,賴晒尿咁至係為之有效,如果唔係D壞人就硬係唔知碇的!你睇下,黃飛鴻師傅次次打奸人堅都打打下變左講耶穌,咁就梗係之後又可以拍好多集黃飛鴻啦,如果黃師傅第一集就起勢咁打,奸人堅差唔多死咁滯,黃飛鴻系列我諗只會最多係三部曲,咁關德興師傅就唔駛成世都做黃飛鴻咁Q悶了!

今次呢套導火綫好多D乜乜鎖,物物鎖,係果D成日打VIRTUAL FIGHTER,DEAD OR ALIVE見到果D,暴力警察又用得好流暢,好賞心悅目!值得一看!淨係一路睇一路幻想被人痛毆緊果個係你身邊條粉皮,咁就真係成個人開心晒!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男