決戰馬拉松 -- 結果

今年係第一年參加渣打馬拉松,一早起身沖左個涼就出尖沙咀集合,見到果然有好多人,有好多人在地鐵站熱身同拉筋,你當地鐵站係乜野地方!

放完行李同埋排隊去個廁所已經遲左開跑,我差唔多係最後跑果幾個人,不過無所謂,咁樣反而好,在後面追上前感覺總比俾後面成棚人過你頭好,的而且確,逢人過人是很爽的,比我用粗口問候別人的家人還要爽!

而俾我過左既人我冇見佢地過番我,超越我既人又唔係好多,我發覺我都幾有實力,最後我用了一小時八分鐘跑畢十公里賽事,比目標快!因為目標定得太低了吧!

我一直唔知十公里有幾遠,原來都唔係好遠,亦唔算好辛苦,可能多人一齊跑會唔同D,D人話有D地方會好辛苦,例如臨出西隧,出左西隧上橋,可能一早聽聽埋埋有心理準備,跑到又唔覺得係乜野一回事,不知不覺,就跑到終點。

全程都跑了很多平時行路行唔到既地方,的確相當過癮,難怪好多人當係嘉年華會咁一家大細或三五知己咁一齊步行全程,沿途欣賞風景風光如畫,有講有笑,拍照留念,阻鳩住晒。

跑完其實唔累,所以應原約去行山,由西貢行到馬安山。突然覺得自己體力都幾唔錯。

下年都會參加,因為想跑快D,同埋仲係未減到肥,想再鍛鍊下自己,我仍然係會報跑十公里,除左因為我冇信心跑半馬或全馬之外,主要原因係十公里比較多美少女參加,半馬和全馬很少,跑步都係為左開心O者,同美少女們一齊跑梗係好過同成班馬蘭路跑啦!

美少女們,明年見。

留言

  1. 見你跑得咁高興, 我呢d美少女梗係要參加喇, 咁多位美少男, 出年見!!

    回覆刪除
  2. 你已經唔係美少女了!
    我地唔會叫果D結左婚既女性做美少女的了...
    最多叫靚太太架咋~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚