必殺奧義

尋晚,又唔小心接左門王的來電,當然,佢照樣又話遲d同我地一齊去唱k,不過,要去佢個主場.....神州大地 .....我今次冇咁好耐性俾佢咁多機會發揮,一野就打斷佢既說話,問佢搵工搵成點。




你見果份乜野工呀?唔知。
乜野公司名呀?唔知。
公司乜野背景呀?唔知。

唔駛知咁多野呀?見到先至算啦!

你以為乜野都唔準備人地就會請你架拿?

下次先傾啦!

我即刻收線。




你睇下,只要你堅持唔同佢講佢d大陸女同胞,咁就可以令佢自動收兵撤退,唔會浪費自己的時間(因為談話時間會大大縮短),仲可以鬧醒佢,教精佢,我情緒得以舒緩之餘,佢亦有所得益,可謂一舉數得。簡直係必殺既奧義呀!
之不過,我仲係會繼續減少接d無聊電話的!

留言

  1. 傻佬即是傻佬 ~
    師兄做得好 ~

    回覆刪除
  2. 佢打來的時候我仲o向公司做緊野,我個同事仲問我同邊個講野咁語重心長!咁我又即刻講所羅門寶藏呢個故事俾佢聽!

    回覆刪除
  3. 佢次次打黎我都話訓緊覺/食緊飯 ~
    之後我再加多句晏 d 再 call 你 ~
    搞掂, 收線 ~ XDD

    回覆刪除
  4. 只有傻佬先至會信你唔係訓,就係食!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚