羽毛球

我o向四五個月前講過,要book場打羽毛球,結果因為太難book場不了了之。

近來科技園開左個運動場,咁d珠海同事就成鬼日book場放左工去打波,公司仲同佢地搞個比賽,幾咁多節目,好似唔駛做咁。

早兩日唔知唔覺就係羽毛球決賽,我有個隊員唔知點解俾人迫左落場比賽打混雙,我做大既唔去觀戰去支持下佢就點都講唔過去。我見佢唔係好願意打又唔係好曉打,但唔知點解,羸左。事後,我地都未問佢,佢就話:「你知唔知我點解會羸丫?係因為同我雙打果個同事好靚仔,佢仲同我講,『不要緊張,慢慢來』,幾體貼呀!」
我同佢講,好彩我地成班人鼓勵佢落場比賽,先至令佢可以開心興奮左成晚。之後我同佢地行路出去路口食燒烤,原來我食開果檔野仲有粥食既,仲都幾好食的!

今日咁o岩就係ping pung ball比賽,我見悶悶地,又走去睇下,ping pung ball,我其實冇乜興趣,因為我成日將呢個table tennis當做tennis咁打,即係,個ping pung 唔落張table度就落左地下,我其實都會打得好過癮的,只不過同我打既人唔會咁覺得之嘛~~
觀賽最有趣的地方並唔係觀摩佢地既球技,而係佢地打波既造型,印象最深刻既造型係...農民look,有d同事,唔知點解,比賽既時候,會除左對鞋,但係又著短褲喎,咁樣,的確係相當有「落田」feel的!
佢地有一幫人除左睇比賽之外,仲會打羽毛球,我睇睇下,佢地又邀請我打兩板,咁我就有機會實現我幾個月前既願望,雖然我好多年冇打羽毛球,不過球技都冇話特別退步,仲好似比之前打得好左添,唔知除左book文康既場,有冇d容易book d既場呢?因為真係要運動下!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚