致命來電

昨日,如常接到了一些訪問或推銷來電。

來電人:請問閣下身邊有冇60歲以上既老人家?
(我明白佢問乜但下意識還是望望身旁那兩個女同事.....忍唔住笑左)
此外,問題設定得實在太低水平,我呢種長期處於sales defense狀態既人,一定會答:冇。

來電人:咁老人家係咪同你一齊同住一間屋?

連我都冇耐性同佢胡扯下去,立即答:(好唔耐煩)都話冇60歲以上既老人家咯!

來電人:打擾晒(收線)





即係呢...我唔係話想要求社會上個個人都好醒好精靈,我自己都係呆呆滯滯果一類亦冇理由咁要求,但係...唔好連自己做緊乜都唔知唔好照住手上份問卷清單照讀,俾少少logic諗下野得唔得?

見到個社會咁真係好心痛。
如果佢係我既親朋戚友仲立即有致命的感覺。俾我死左佢罷啦。

留言

  1. 睇下睇下,笑左出黎,哈哈哈哈~問卷/推銷電話真係好lor命,但呢個香港,竟然仲有大堆人相信"先生,你中獎了,恭喜你"救...命...

    回覆刪除
  2. 見到個社會咁真係好心痛<-呢句先至最好笑XDDD

    回覆刪除
  3. >>ARMI
    更離譜都有喎...呢兩日既新聞有報導~~

    >>BROWNIE
    好笑但是真!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚