防潮箱

尋晚,娘問我做乜唔買個防潮箱。

嘿,仲好講,其實我早就去睇過,但今個月先去攞返先前拎去抹既相機和鏡頭,仲邊有錢?

知道我搵幾多又知道我俾幾多你,做乜仲提呢d傷心事?

仲問我星期六食麵包係咪因為冇錢...係架,唔又想食太多又想慳少少。

一諗到咁,仲俾人問呢d問題然後又覺得我成日去消費,真係有點想發脾氣既感覺。

我計來計去,依家仲未窮死,究竟點解?

積極d,諗辦法!

除左要買防潮箱,仲有買相機背囊,買flash...換notebook......居然只係諗到要買呢幾樣嘢...其實我已經無欲無求。阿彌陀佛。

留言

  1. 睇完你咁刻苦我都要慳d(哭)。

    回覆刪除
  2. 支持慳家,燎兄努力~慳的過程係痛苦,但當見到成果,定會開心到喊,加油~

    回覆刪除
  3. 我計過完全唔消費都唔夠基本支出咁滯呢其實...所以...要諗辦法增加收入啊~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚