iPad


比恥笑iPad係衛生巾更具恥笑能力的圖

好嘢!





好多人以為我係APPLE FANS,因為我由iPod Mini開始,就很喜歡用iPod,繼而出了iPod Nano,然後係iTouch,以上都係每個系列的第一代。其實每一次讓我覺得有購買的衝動都是因為她的嬌小玲瓏,好老實講,初代iPod我真係冇興趣,click wheel我唔覺得好好玩,一部容量好似當年一隻standard HDD容量既MP3機我又唔需要,而果部初代iPod又好巨下。講到尾,我係好膚淺,我係睇外表。

當年呢一類所謂gadget叫科技產品,仲未叫潮物,所謂科技產品係被一眾崇尚高科技既所謂高科技人仕所潮拜,而呢一類所謂高科技人仕都有一個共通點,係specification oriented,即係買乜都睇spec,睇下件嘢用咩cpu,有幾快有幾勁,有咩function,越大越快越多越好,即使果d嘢其實對佢(或你)來講冇乜用。呢個世界就係咁,被需求既總係比真正需要的多,還要多很多。

相比起來,依家叫我買呢類gadget即係手提電話,隨身聽,netbook,pmp,相機就弊加火喇,冇寫錯,係弊加火,因為問我果個真係可能會火火地,因為有關佢地問我果樣嘢我通常都唔知,重點係佢地理所當然地以為我知。好彩踏入21世紀,上網真係方便左好多而咁好彩我其實係google.com既fans先係真,上網搵嘢尚算快,好多資料一search即有,讓我不致於露出馬腳。我自己買嘢,講真的,先睇外表,再試下好唔好用,即係所謂就唔就手,大家都唔係好信IT從業員居然從來唔用數據來support自己,係喎,所以咪轉行囉!

就係囉,所以我買APPLE產品都係因為佢外表順眼囉,其他嘢真係唔突出。以隨身聽來講,音質好一般,尤其配合係佢個爛鬼headphone。論功能,佢連收音機同錄音功能都欠奉,當年真係俾人踏到乜咁。講起收音機,原來我預科之後已經再冇聽電台既習慣,因為怕嘈,怕人晌我耳仔邊講d唔好笑但係講者笑得好大聲又好難聽即冷笑話。又唔知點解,近年DJ好跨媒體,暴光率極高,剛好果班從業員又好討我厭,實在很難得。

我唔係APPLE FANS但係STEVE JOBS真係讓我很佩服。
他當年重返APPLE後當即令APPLE起死回生,從marketing來看,他十分成功,除了iMac改變了人們對個人電腦的形象,app store也改變了消費模式及用家的行為。以一個生意人來說,經營手法很厲害,厲害在於,好有宗教味!而且仲係邪教feel~~做生意,咪就係要學呢d囉!唔係點發達呀!

用Apple既人好似入左教咁一d都冇講錯架喎,講緊仲係十幾年前,當年用Apple d人先厲害,直情當用PC既人係異教徒咁滯。當年我仲讀緊中學,scanner係一部好貴唔係咁普及既device,教我畫畫既老師用mac來做稿,有scanner,我問佢借,而當時佢部機係俾緊一位姐姐仔用緊,咁我想scan d嘢,咪請佢幫我scan然後儲落隻floppy俾我,佢一邊好厭煩地做一邊話個file用pc開唔到,好唔想幫我咁,語氣相當不屑!雖然當年mac同pc係完全不相容,但係JPG FILE就係兩邊都可以開到啦,真係仆佢個臭街,自己唔識就算啦,你迷信你既事啦,我尊重你既宗教你都要尊敬我用PC架嘛,咁PC係平D吖嘛,而且我無宗教信仰架嘛,其實都唔緊要,最重要係佢囂屎過我,以我當年年少時代既囂張程度,佢居然可以串過我實在為我所不容!

依家諗起都仲係好激心!而我都真係好記仇!

留言

  1. 除了平,另一個原因是普及,想當年做過一份工用mac機,那時未有mac word,次次在公司睇朋友的word/excel/ppt file都要等返屋企再睇,如果係工作上要用,就要去pc轉了text再去mac開…救命~

    回覆刪除
  2. 我那個年代,仲用緊word star,word perfect!lotus 1-2-3~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚