斷線朋友

近兩日突然大量湧現潛伏了很久沒有出現的朋友。

昨日朝早淫詹就打電話來,主要係問上網斷線的問題。然後吹了一陣水。短期內應該要搵佢食下飯。因為佢講野好好笑。

早兩日傑王又msn我,又係討論上網斷線問題,問我換邊款router好。

之後冇幾耐TC舊同學翹哥又msn我,佢應該知道我最近又係成日斷線,然後介紹我去dd-dwt度搵果d firmware,話稳定同埋勁好多。多謝介紹。

昨日臨近收工,有一個舊同事又打來,佢生意上有d意見問我,又係同IT有關,不過好彩唔係上網斷線問題。照舊又問我做乜唔做返IT工,唉,我照舊話,IT有乜好做喎~~不過佢今次提議既野我都有D覺得可行,但係太大型,要D時間和比較多資源,但仍可以諗下。

點解咁多人同我講D IT 嘢?其實我對呢個LEVEL既問題冇興趣...但幫人係OK的。

講開上網斷線問題,近來好多人有同樣情況咁,其實係咪有咩事發生左呢?
去SSP睇過D ROUTER,唔知點解LINKSYS好似得返幾檔賣,突然變得好唔主流咁,闔街都賣TP-LINK, D-LINK,D-LINK還好,TP-LINK真係唔好用囉,不過中國牌子好似好多人買好勁咁。

嗯,本來都決定換一換隻ROUTER,不過都係試埋翹哥講果度D FIRMWARE先。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚