繼續跳樓

來,繼續跳樓。

10. 無味關懷 - 張智霖
他送贈你的愉快,註定我失敗
一邊很傷,一邊還替人高興,很複雜的心情~~



11. 傷心者的眼光 - 張智霖
 原來是我平凡全不配屬你,沒有解釋只可分離
唔太好聽的一首歌



12. 天氣的錯 - 鄭伊健
懷念錯期待錯旁白說錯
係囉...乜都錯~~錯晒!

13. 別要我放棄 - 張智霖
有點唏噓,無犯罪我怎麼不可進取
唔明點解會擺落隻碟度,可能個歌名有鼓勵性~



14. 愛情已死 - 張智霖
沉睡到清早總要清醒
以前成日唱住呢首歌,結果好鬼一語成讖。後來仲做電話鈴聲好多年,死都唔換。


15. 無聲仿有聲 - 謝霆鋒

我心痛 但妳聽到嗎
又係唔太跳樓既歌....



16. 誰說我哭 - 張智霖
捱慣了孤獨,多於祝福;誰意料有童話結局,只因太習慣心足,那敢心痛
聽多幾次再捱幾刀都得呀!

17. 多謝關心 - 張智霖

關心都只當憐憫 誰需要憐憫
用來發侮氣既歌,呢種態度唔係咁好。 

18. 祝君好 - 張智霖
寧願沒擁抱共你可到老
呢首歌,很偉大的愛,係一首終極跳樓歌...當有一日有人要求你唱俾佢聽時。
 
 
成隻碟就係擺左呢18首歌落去,其實我記憶之中仲有一隻王傑系列既跳樓歌...
不過...王傑果D...都唔駛揀既...差唔多首首都係...
除左果一首《我唔講粗口》。 

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚