跳樓歌

早前貼了張智霖既《你太善良》,有朋友回應佢其實最鍾意《祝君好》,讓我想起當年我燒了一隻CD,放左好多張智霖同其他數個唔同歌手既歌入去,然後用marker寫上「跳樓歌」三隻字。

「跳樓歌」好似好故名思義咁,但其實當年我唔知點解會用「跳樓歌」來label隻碟。當年晌一個極度情緒低落接受唔到現實好無所適從既情況下集成呢隻碟,咪以為「跳樓歌」會將天下間最慘情既慘情歌放入去,實情係當時成日聽「十指緊扣」加一系列至冧舊歌所成。

前晚將呢隻封印左既CD搵返出來,翻聽,事實上我又真係唔記得放左D咩野歌入去。

為了呃字數,不如就將成隻CD既TRACK LIST同大家分享下。


1. 怎會如此 - 張智霖
我盡力過郤也鬥不過天意的微妙
道盡接受唔到現實,盡顯不知所措與無奈。



2. 愛如潮水 - 張信哲
你該知道這樣會讓我心碎
唔知點解果陣時會放呢首歌,依家諗返唔覺得可以反映當時心情,可能只不過喜歡聽。
 
3. 笑中有淚 - 張智霖

為何讓我動情與著呆,彷彿不知所措是應該
都係盡顯不知所措與無奈啦!

4. 愛後餘生 - 謝霆鋒
請不要說改天再會,何不乾脆說下次失陪;讓那張溫暖床單曬乾,路過的地方別再躺
叫自己要放低,但係又唔係咁易吧。

5. 曾經愛過 - 張信哲
妳怎麼能夠一筆帶過,忽略我的感受
唔聽返隻碟唔記得有呢首歌,歌詞寫得幾到...不過太露。



6. 暫停的故事 - 張智霖
到底這段情,究竟算暫停,或算是曾經
當時成日仲抱住一絲希望 

7. 非走不可 - 謝霆鋒
踏上分手這條路,才令我突然看到,你的天空宇宙只夠我流淚,不可跳舞
就係囉...非走不可... 


8. 寧願沒有愛情 - 張智霖
怕了再去愛別人 我竟傷得那麼深
嘩~~幾緊要呀~~

 

9. 早知 - 謝霆鋒
由從前早早知道這傷感結果
覺得呢首係佢唱俾我聽的~~


由於太長,下篇再續!(又俾人話我呃文了~~)

留言

  1. 又俾人話我呃文了<-有無話錯你先?

    回覆刪除
  2. 其實分兩篇唔算呃文...

    回覆刪除
  3. 難道分十篇才是?

    回覆刪除
  4. 有18首歌,我有考慮過分18篇的!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚