再見不再見(四)

寫《再見不再見》呢幾篇其間,無可避免地又會再將呢三十幾年來既人和事重播一次,我replay過幾次之後,很早已決定係寫四篇的了,而今次,唔會再喋喋不休咁講我同d朋友係點點奇奇怪怪地相處,因為長大左之後已經唔會二仔底咁死跟住一個朋友來玩,又唔會傳紙仔咁懶係浪漫,亦唔會借頭借路日日打電話俾人煩住晒,唔會寫冇內容淨係寫對唔住既道歉信。呢d野我依家睇返會覺得自己細個果陣係多麼的硬膠,我接受唔到一個讀過書受過教育既上進青年仲會做呢d野。

除左因為冇咁多硬膠野寫出來俾人笑之外,仲有就係近呢數年所發生既人同事都太過近期了,而有d朋友間唔屎都可能會黎呢度睇下我呢個賤種死得未或都死左未,我寫出來可能有人又會很不快,實在因為我晌blog度寫野令有些朋友好唔開心好不快亦都唔係未發生過,而本來修好既關係亦都突然又破裂過,老老實實,其實令朋友火光的都係一d舊文,某年某日早在修好前的好一段日子我已經冇咁大怨氣,不過朋友會睇d舊野我亦無話可說,又老老實實,只係寫幾篇或幾句野已經令朋友同我斷絕來往我又係咪太過睇得起自己?究竟當日朋友因乜而嬲其實我真係斷估冇痛苦,而實在因為乜野原因亦至今仍然係一個迷。

無論如何,後來我寫野已經收左好多手,講野講得好客氣,唉,其實真係唔多爽快囉。

講返正題,即係講返再見定唔再見呢個話題。晌我replay我呢咁多年,綜觀我呢半生,我唔單止同那些朋友沒有再見面,其實連講再見都好少,呢度講既「再見」,係講緊大家都意識到離開大家生活圈子果一隻。

好多時候,我真係唔知原來果一次見面,真係最後一次,好多野就係咁無聲無色地無疾而終,連感覺到淒美既機會都唔俾你。而且,一旦唔見就真係以後都冇再見,就好似四爺講既生死不相往還。而好一些我沒寫出來既「個案」,都係咁,呢個亦都係我決定唔逐一寫出來既原因,以免重覆自己,悶親大家。

至於有大量不明不白地結束的關係既原因,我真係諗唔到。而其實呢個情況係咪好普遍,我又冇研究過,唔係好清楚。

不過活左咁多年之後,我學到既係,趁著大家還未用完彼此之間的緣份時,就好好地相處。我不知道不知又在那一天,大家會因為各式各樣的原因或不需要原因,再也不會再見,分隔兩地天各一方甚至陰陽相隔(當然講緊係我陰對方陽,我這個短命種)。所以,大家真係很少看到我發朋友脾氣,惡言相向之類。(當然很多時候唔覺意或者控制唔到自己恥笑左朋友而不自知係另計)

認真地說,今日大家能做朋友同學同事情侶等各式各樣的關係都是修來的緣份,無論如何我都十分珍惜。緣起緣滅,只希望有一天緣份盡時,沒有遺憾便可以了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚