夏水禮

五一勞動節,我都未訓醒,廖老師就打電話來叫我起身陪佢飲茶灌水。跟住我就返屋企,諗住執下間房,返到屋企覺得好鬼死熱,見外面又鬼死咁好太陽,心血來潮,立即執野去游水。

由我屋企去到泳池跳落水開始游,真係十分鐘都唔駛,真係相當方便快捷。我一落水就non-stop游左卅個直池,跟住上水沖身返屋企,前後用左一粒鐘,幾咁分秒必爭!

就係咁就為今年夏天舉行左個下水禮。其實呢個只不過係上半場。我同廖老師講我去左游水,佢話我應該朝朝早早d起身游完水先返工。咁我第二朝又真係晨咁早就起身non-stop左15個直池。

但係唔知點解,成年冇游水,一游就咁樣,而且夜晚仲照舊跑步,但係第二日都完全冇"支力"既感覺,身體係咪好得咁緊要?

阿四爺當日在我游緊水途中都打過電話俾我想話叫我去跑步,仲話應該叫埋佢一齊游,一來其實我去游水好即興,二來同我去泳池游水就等於一個人去,因為我去泳池就只會唔停咁游,同行人仕會相當沒趣。當然,去海灘另計。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚