復活假(續)

上次講話復活節假期間諗起一些平時唔會有時間諗既野...

是的,就在我和朋友們吃喝玩樂期間,放心,在和朋友玩樂時我是全心全地地享受,不會分心的,想起那些事情的時間,通常都是搭車搭船時。

想起了,離上次那件事已經5年多了,人家已經離離合合過,現在還成了婚,看看自己,好聽d,叫做個file好乾淨,事實上,即係交白卷。以我呢個一d都唔廣闊既交際圈子來講,呢幾年可以識到多幾個朋友,其實都真係唔算少,有d朋友,我都會諗下會唔會唔只係朋友。
我有問自己其實係咪乜野都冇做過,我覺得我都叫表示過,不過,我分析過自己,有d野我現在係唔會做的,唔知果d係咪原因...

其中一樣係好多男仔間中都會用的,叫做「扮可憐」。我記得當年事情發生後一段時間,應華記同學到了太子運動場道的人造草踢波,我唔係好明點解會有人做草既出現,因為我唔覺得佢高級d,又唔會俾石場好好多,總之,我當日當個場係真草場,好鬼英勇咁使出「奪命鏟」,結果我真係鏟走個波既同時,我成條左腳小腿都損晒,流晒蚊飯,要成幾個星期先至叫做好番,到今日為止我都仲見到果一忽皮係唔同d,果一排,我真係想將呢件事講俾佢聽(我都唔記得最後有冇講了),心理上可能係渴求半點關懷,後來我發覺,抱住呢種想法既男人係何其幼稚......上兩個星期果場復出賽,我又因為奪命鏟而整損左隻腳,令我諗番之前件事,發覺我呢幾年都冇晒呢種心理,最弊我再發覺,「扮可憐」可能根本就唔幼稚,其實係其中一種很有效果的手段,可惜我已經不屑去用。

另一樣我唔會用既係「死纏爛打」,原因係乜我都唔知...總之我一覺得唔得就離場,冇反應就走。可能呢d都無誠意......不過我可能覺得呢d叫唔好打擾人。

我唔知係咪因為咁所以交白卷,我也不知道為什麼會突然諗呢d無聊野...

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚