復活假

復活節,我由星期五放到星期二,本來預了一至兩日做公司back log野,的而且確係好低能,但係真係唔夠時間做...不過,矛盾地,我真係完完全全地放假,冇乜做過公司野,除左send 幾個email同聽左幾個電話之外。

復活節第一日,去左大嶼山,先開車到東涌,之後去左大澳,燒尤魚很好食。
夜晚我自己返屋企食飯。

第二日,去左南丫島,食海鮮。海鮮很好食,不過都幾貴。但係放假出得黎玩,仲計咁多會好唔暢快。(因為成日有呢d生活理論,好難淨錢。)

第三日,應逸華劍士邀請,復出足球場...華之友(逸華劍士之朋友)都有去,一副搖滾樂手look...華之友...我地大大話話識左十年,但係我都唔知佢既真名,我諗佢都唔知我個真名...佢只係叫我做師兄...我地都係叫佢華之友,因為我地最喜愛呢類簡潔的稱謂!老輝的細佬叫輝之弟,溫志偉細佬叫溫之弟!cool!
成三年冇踼波,真係唔係咁得。俾d阿叔溠到暈,仲唔夠d阿叔跑!醜!

第四日,訓到中午,就去幫王子整電腦。

第五日,帶阿虎be去做絕子絕孫手術,由帶佢落街,到車佢途中,到了診所,佢都冇郁過,冇出過聲,我從來冇見過佢這一副死相!做完手術,當然所郁都唔得啦,不過,佢第二日就回復左大半,再之後我就見佢再次扎扎跳了!

除左做左呢d野之外,果幾日個腦仲間中諗左d平日冇乜時間諗既野,下期再講....

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男