不明不白,歷史就是這樣過去。



點都諗唔到,呢一種咁不明不白的感覺便晌十二年後再次感覺到。

今次竟然係同生意有關。

早半年,舊同事(男)跟他女友情侶二人,找我合作到深圳開畫室。他女友,下稱Y小姐,來自北京,從前是撈得很掂的,在二環有多間物業,只是後來被人騙了,人脈很廣交遊廣闊;我先是婉拒,因為即使深圳那邊商機有多好,我也分身乏術的,一個人走兩個地方安排是挺考功夫的。但他們力邀,我跟他們看過一次地方,過兩天他們已把地方租下了。我心想,既然那麼有心,便當發展一下中國內地市場吧。

經過了一輪籌備,畫室就在6月尾開了(就是老爸過身其間啦),而不幸地,一直收生情況也不好,畫室第一個學生,亦是唯一一個學生,是暑期班招的,我也在暑假其間,用三個星期上8堂的密度,給他完成了一個暑期藝術課程。

深圳那邊除了正路地找小朋友生意外,亦有意開拓其他相關業務,例如...手繪牆畫,這個我也讚成的,雖然佢地冇問過我...而他們很快便接洽了一單回來。客戶是他們的朋友,在深圳一個叫花卉世界的地方開一間書舍加咖啡室,由於我們沒做過,就收相宜一點的價錢,而他們會幫我們宣傳一下業務balbalbal~~而所謂相宜一點的價錢,就是中國五千年文化的其一,封利是...利是即是多少?我不知道,反正有人跟我說不會太過份的...是什麼意思?我也是不知道,做慣打工仔,我們思維是,先做好份內事才是王道。
做了三年畫室,全職也一年了,你說留著這種思考模式戇鳩不戇鳩??

工程於8月中開始(就是那十九暑期班落堂後過去起稿了),加起來用了三四個小時啦...但我8月尾要外遊,所以正式開始是9月初。

而於我起稿其他有預計工作其間將會遇到的困難,而我也要求客戶那邊幫我安排,也跟拍檔交待一聲希望在我離開其間幫忙跟進,但我跟她報告的時候(真的是報告啦!),她說她在病,遲些再說,噢,那也沒辦法了,反正我寫了EMAIL給各人,他們懂處理吧,大家又不是打工的小弟...

回來後,看看我工作的道具準備好沒有??當然是有準備,但不是我想要的東西...先交待一下...主要那幅牆畫四米高八米闊,四米高喎,我沒有六尺高啦好不好,最高的位置擔梯也不是容易畫到的,而且,我不是油牆,是畫畫,所以我之前要求的是梯兩把,加一塊木板,搭成一個簡單的台,至少可以走幾步距離,也可放些顏料,不用擒高擒低浪費時間和體力。
而最後我得到的,是一台唔知七尺定八尺的梯了,反正擒到最高都冇用...同埋,擒唔到最高㗎嘛...我開頭擒咁高仲好撚驚添~~

無論如何,工具唔啱都要開工,咁咪做做做連做咗成個星期終於主要果幅牆都完成咗了,跟住就輪到細少少果幅牆,要畫一個兩米 X 兩米的;心諗,咁大幅都係一個星期左右搞掂,而咁細最多咪兩至三日~其實真係最後頭頭尾尾三至四日,因為中間有中秋節(中秋果日諗起都仲嬲嬲地)同埋十一黃X週的關係,我係十月第二個星期完成了。

完成日當日,我梗係問下客人錢怎樣俾我?是過數定依家俾?佢話會同我傾喎,OK~咁夜媽媽梗係走人先啦,同埋都預咗搵阿partner幫我跟。

如是者過了一段時間,咁梗係問下啲錢收到沒有啦。撞啱約咗大家上去深圳阿partner屋企食什麼大閘蟹,其實我一點都不喜歡食的,上到去又問下啦,點撚知佢仲話返我轉頭喎,話個客依家投訴我喎,又話我好唔上去同佢條女開會傾下畫室以後點搞喎,屌那星仲惡過我喎,我問佢,喂,個客投訴咩呀,嘩,話我拖佢期喎,我心諗,deadline都冇,點拖期呀??我又唔係斷日收錢,拖期托呀?無論如何,聽口氣即係唔會收到的,唉,又無心情嗌交,先回香港。

返香港我直接搵佢條女問下,問了第三日終於肯回應,話冇事,遲啲話我知,噢,又即係耍住我先,呢筆錢,打定輸數好了。然後⋯⋯

過了一個星期,阿partner whatsapp我叫我上去深圳畫室執走啲材料返香港用,深圳呢邊唔搞了。吓⋯⋯雖然,上面唔搞對我來講是好事一件,但係我似我話晒都係搞手之一喎,一聲不晌決定咗,基本上俾你老闆炒感覺更惡劣。算了,反正已成定局,我都唔晌呢啲地方糾纏了。本來已經諗緊安排幾時上去搞,但係佢過兩日就叫我快啲,話佢同條女要分手了。

老實講,真係火都黎,生意還生意,感情生活理論上係分開的,關鬼生意事,依家我又白做,仲要受佢啲餘波影響,真係好想發作,但諗到佢心情可能都很差,又攞咗幾萬蚊出來蝕,可能都好傷,我先冇計較,再講我唔知佢背後有咩苦衷,總之少譠嘢煩就算了。

成件事上,最不爽係成件事冇人同我交待過發生咗咩事,果種感覺就即係12年前發生嘅事件一樣,有人老編個完整少少嘅故事都好吖,偏偏原來我係好呃到連編故仔都費鳩事的。

多謝晒。





留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚