銀行排隊狂想

銀行無日無之,都充滿咗排隊嘅人。

今日因為要搞取消某幾條自動轉賬,迫於無奈要去跟隊,一排就排咗我成四十五分鐘,用盡了我這個月排隊的quota,我都算慷慨。

其間胡思亂想,如果入來打劫都要排咁耐隊,咁做賊也是要很有耐性的,當然,我馬上恥笑自己,打劫點會慢慢排隊咁痴線?入唻大叫打劫應該是很傳統的做法。
而繼而聯想到如果想啲跟隊人突然走晒,咁入唻大叫打劫會唔會係一個好主意?
叫完行埋去然後話其實我係想存錢入呢個ACCOUNT吖唔該~

又諗諗下,點解近年好似少咗呢類銀行劫案嘅新聞嘅?

嗯...個社會一定係有好多勾當好過去搶的了...不如一齊諗下:

﹣ 做地產:做地產都要睇下係邊個位,依家做地產代理肯定就仆硬街了,不過之前搵搵埋埋咁多,我也不方便可憐佢地了。人

﹣ 開幼維園:其實我都唔知幼稚園生意係咪真係咁好做,但係你又見佢啲收費真係好超現實,茶點錢可能夠我一個月去返一兩次intercon食buffet...其實根據我依家嘅生活水平,係夠我食飯(早午晚)一個月了。

﹣ 做公營交通:地鐵,九巴,新巴乜都好啦,依家搭車真係好很貴,可加可減但永遠都唔會有理由減俾你㗎嘞,你吹得我脹咩機制實在太無敵了~我幾時先可以踩單車代步?

我諗咗好多好貴但生意還不錯的生意,但計落佢地可能賺賺埋埋都係夠交租和俾人工,可能佢地某程度上都係被洗劫的人。嗯,其實我中都唔得閒諗佢地係咪值得可憐的一群,我連自身都難保。

呀,差啲漏咗其中一個大劫匪:銀行,佢本身就係大賊頭啦,來存錢都分分鐘收返你手續費呀屌,有啲戶口冇transcation 又收,但仲係多多人去排隊上繳呀,好恐怖呀個社會。




留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男