兩週年~~

不知不覺,突然發現自己晌依家呢間公司做嘢已經做左兩年,實在係估唔到!
件件件
本來只係避難既地方,變成左長期居所。

其實一直搵工想轉,但自從搞左間畫室後,發覺呢度雖然人工低,但勝在無人管得到我,我隨時行開一兩個鐘返畫室收貨處理緊急既又得。

而我亦一副不在乎既樣子,令到佢地唔知點樣有辦法令我聽聽話話,炒我唔驚,扣人工唔驚,加我人工我又唔太雀躍(主要因為果種數目太失禮了)。

而呢間嘢換上司又比尐做細既還要密~~綜合各方面,基本上晌我既角度呢尐係叫劣質管理,我只有從中大量吸取呢種反面教材,等自己將來管理自己盤生意時引以為鑑就是了~~

唔好問我點解唔俾尐意見公司或者自己做好尐...我份糧唔包呢種顧問級數既工作的,我同意做好尐將來升職加薪會有影響,但係唔會APPLY晌呢間公司度,因為第一,睇你工作表現既人會走得比你快,第二,就算佢會升職加薪都唔會多,所以,佢都係算把啦!!

留言

  1. 我都唔知點解係度做咗超過兩年半了,嗚嗚~

    回覆刪除
  2. 越唔應該留既地方,就會留得越長時間~~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚