書枱

書枱是很重要的,至少對我來說。

自從那年搬離大間頗大的單位,搬到大圍後,便一直沒有一張讓我可以「做到野」既枱。

細個果時,屋企好細,冇屬於自己既一張枱,一個屬於自己既領域,很想擁有,那怕只不過係一張2呎半乘2呎半既電腦枱,果時仲要用CRT,基本上紙都放唔到一張。

後來搬左一間大D既屋,終於有自己一間房,真係好開心,間房仲唔細既,可以擺一個衣櫃,一個大書架,一個大雜物架,一張床,一張電腦枱,仲有一張大書枱,房其實唔算好大,但真係都幾實用,晌香港一般既家庭來說,我其實已經過份地分配左太多地方(嘿,鬼叫你班人炒貴晒D樓仲要容忍班地產吸血商人起D鬼死咁唔實用既樓呀?)

果陣時,真係可以專心坐晌度做野架,BLOG都寫多幾篇呀!

後來,又要搬屋,搬到一個間得豆膶咁細既房,除左方一張床同埋個衣櫃之外就乜都放唔到,然後我到IKEA買左一張枱仔,只係放到NOTEBOOK之外,紙都放唔到一張了~~(有人話,間房放到床加個衣櫃已經好好...嗯,我只可以話,又係有班人以高價買籠屋既後果囉,籠屋都賣到咁好賺既價,我係建築商人,我都起間籠屋俾你班貴族住啦,係咪?)

幸好,住左一年半,又搬過,搬到一間間房大返D既房,不過雖然間房大返,但係今次無論點擺,都擺唔返可以放到一張大書枱既設計。

張書枱,唔夠我做野。

我搬入來一年多,已經改過枱面上既擺位好多次,今次再徹底D,先騰空隔離書架既位置,然後將D唔應該放書架既野都放埋落個書架度,以便我張枱可以有位寫字做野用繪圖板。希望今次可以做返書枱應有既效果啦,同埋,張椅係唔多舒服囉,又冇錢換喎,虎BI同咇咇又唔夾錢喎,佢地都有份坐架嘛..........

假期,用左好多時間做呢D咁既嘢。希望之後可以專心執行個計劃啦。

留言

  1. 以前,細個時,我都無自己既書台架… 飯台就係我書台啦!

    回覆刪除
  2. 香港好多人都係咁呀....尤其是那個年代...依家已經好好多啦...就係公屋既環境都寬敞好多。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚