零九總結‧昨年大小事回顧之工作篇

檢討完舊年訂左既計謀做唔做到之後,即係講左一輪廢話之後,我又想回顧一下各大小發生過既事。

講左最大改變既工作先。




年頭,上一份工作還在試用期中,是一份奇怪的工,簡單的工作內容,理應輕鬆渡過,但工作生活很不快樂,那段時期是在這些年來最瘦的,因為完全冇胃口。試用期那位所謂阿頭話勉強俾我過,我實在冇諗過我係咁既水平,自信心插水度同當日匯豐插到落三十蚊有異曲同工之妙,最衰我既自信心就冇得好似匯豐咁叫人供股吸水。

當時每日既生活就係準時返工,完成d日常檢查工作,然後好希望有同事打電話來叫我出去幫手,讓我唔駛留晌IT房度。食飯自己去食,但係其實冇乜食野,有段時間係買個麵包去球場食,有時間餘會去機舖睇人打機,做咁耐野從來冇試過覺得冇錢食飯都唔夠冇心情食飯咁辛苦。

當我發覺佢對我咁唔滿意但其實我做到140%都fulfil唔到佢之後,我都已經開始一邊搵過另一份工,一邊慢慢地迫自己練成金鐘罩第十二層諗住未搵到工都唔會俾人打傷,可以再生活多一年半載再謀打算,我那位幫我練金鐘罩的上級已經捱唔住,叫我俾辭職信佢,聽到呢一個喜訊的時候,我差在還沒有高聲叫好yeah出來!

我做的兩間公司都有一個很不知道係好定唔好既共通情況,就係辭職係兩個月通知。辭職後的那兩個月,其實,真係輕鬆不少,仲可以食返中午飯。而晌好早的時候,我已經多方面搭路去搵其他工,分別有二公子做果間公司,一位師兄在敵視妮話將會有一個IT的空缺,我細佬有個老師請人做空氣污染研究,等等......而最後最快有消息的係二公子,雖然佢公司出手太低,令我人工驟跌一半,但我貪份工唔太忙,有新野學,切合我很想轉行既願望,而且有足夠既自由度,即係冇人理我,啱晒我呢一類唔管得又相當唔話得既青年才俊。就係咁,我就轉左入一間同IT完全無關既公司工作了!

晌呢度,老實地說,是沒有什麼大發展的,人工低,沒機會,但勝在多時間做其他野,同事相處融洽,可以勁講無聊野,呢d都係多年來做唔到的,係囉,都唔知點解以前d同事大部份都懶係正經咁囉。 我諗,呢個工作環境,對將來會發生既事的可能性係大好多,呢個係我一直感覺到既。



唔計那一些心目中有初步構想但未有實際計劃既事,工作方面就是這樣的。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

鍾秋哲