零九總結‧昨年計劃檢討篇

往年的年結都在12月尾寫的,今年破例1月才寫,只因為我是懶到極。




首先睇下舊年訂下既野做唔做得到先:

請參閱「二零零九‧計劃始動

1. 可以安排到時間做適量運動,呢樣昨年情況已有好大改善,今年要KEEP住之餘,再令自己健康D!

 - 嗯....2009我繼續keep到做適量運動,有跑步,行山,打網球,雖然我冇去師傅度,但係我都有練下的,你知啦,好多年前都開始講,仆街真係通街都係,唔keep好d身手,想揼x佢地時d手法唔夠華麗咁點算呀!年尾時報左渣打馬拉松既半馬項目,為左唔好大出洋相,跑步認真加操,依家跑10k8k已經係基本了,尋晚仲試跑來回沙田大埔,全程21km,完成左但好攰囉!

2. 保持充足休息,自從轉左新工後,因為要返好早而我又決心改左遲返工呢個習慣,所以我早左些少訓同埋KEEP到早起身,呢個會KEEP住,另外,原來我一直 睡眠質素好差,因為有人話我知原來有發夢就即係個腦冇休息,咁我好似晚晚都有發夢,咁就即係好差喎,我唔知點樣可以令自己唔發夢,不過,「訓得好」都當住 係今年其中一個目標先啦。

- 「訓得好」嘛,都訓得幾好架!今年希望可以再早少少起身啦!

3. 節流,由於我一直以來實在太大洗,冇辦法啦,骨子裏始終都係偽富家子,對錢既概念好薄弱...不過今時唔同往日,屋企環境有改變,而昨年既環境亦令自己意 識到唔可以咁樣,所以今年洗錢既態度會有改變,真係要慳D洗囉,不過唔代表我再扮唔到富家子,我要我洗既每一分每一毫都要有相當既價值甚至超出本身價值, 唔可以洗左錢但人地仲以為我CHEAP。

- 嘿!都冇錢洗,想唔節流都唔得啦!

4. 開源,淨係節流係唔可以既,我仲應該諗多D方法去擴大收係來源,依家除左正職仲有教畫,教畫果度應該仲可以搵多D錢,另外之前構思既野可以具體做D野,呢一方面只要正職穩定下來,唔會再惹太多麻煩咁就可以開始了。





- 暫時教畫呢一方面係正面發展中,平日夜晚開多左一班,又真係收多左少少學生,我會繼續俾心機教,教出一批又打得又睇得既學生做生招牌!

5. 早日有幸同淫詹飲茶,講起話我既願望都係同好多男人一樣要媾盡個世界D女,點知佢一句就鬧我:「好心你咪扮野啦!其實你心裡面都係追求一份真摰既愛情,唔 好晌我面前扮浪子啦!」淫詹一句踼爆實在過份,我話佢佢咁話我,真係好悲囉,佢話係好慘架,扮壞人扮唔到俾人話其實真係仲慘過做壞事俾人指責喎...

- 根據一直以來既觀察,做壞人很明顯是有絕對優勢,做壞人做錯事理所當然之餘而佢改過既時候亦被大力地原諒,相反做好人做錯少少已經為人所唾棄,因為做好人做對的事是理所當然就是了!講左咁耐,我咪又係得個講字~~

6. 又係淫詹,佢話睇左幾年燎原誌到今時今日仲會睇到我講D陳年往事,仲要遊走虛幻同現實之間,有時唔係好明,同埋真係睇到火滾喎...我都明既,又真係好悶 既,所以今年開始我希望我唔會再寫果陣時既野,而其實我亦真係冇理由要再寫。而我,又諗其實都應該俾多D新元素入黎,我暫時都係諗到,晌度寫情色篇... 即係寫咸故,以回應同埋滿足好似淫詹呢一類忠實長期讀者既訴求。

- 我係少左講陳年往事啦,不過冇寫咸故俾大家睇囉,讓大家失望了!

7. 最後我都希望有野唔駛做,老細又吹我唔脹啦。

- 老細吹我唔脹是做到的,有野唔駛做就做唔到...因為的確少野做到自己都覺得唔好意思。





 舊年寫既野就檢討左了,下篇會真係回顧下發生左d咩世界大事了!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚