最近做了一個IQ Test...個result係101...好彩仲係above average。

家姐問我做乜咁低分...冇得解,蠢囉...

我其實唔係錯好多題,但係就做得慢...原因有以下數點:
1. 我雖然留意到有時間限制,但係我唔知有幾多題,又唔信自己會做唔晒。
2. 題目係英文,我怕睇得快得滯睇錯而答錯就唔抵,所以睇題目都睇左幾次。
3. 我中間有幾分鐘真係去小左個便...

就係咁...雖然我同家姐錯既題目數目一樣,咁佢就IQ高我20%。
我本身都覺得,兄弟姊妹中,我係最蠢的一個,所以低分,一D都唔出奇,問題係...我發覺本身已經笨的我越來越笨,組識能力又唔好,頭腦唔靈活兼夾反應奇慢,記性又唔好...

我都唔知點解會咁...

我都係冇用架喇~~~

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚