衰神付身

上回講到,vpn & voip 開始完工,一切順利.......

話口未完,星期一落site做野,公司打電話話俾我知有大量mail pend o向香港server度send 唔到上珠海,開頭以為好似平時咁,flush o下dns 就得,話左俾同事知個解決方法後,以為已經解決,點知原來好大煲...........

返到公司後,發覺一切setting 正常,問題原因不明.....搞到11點幾,要用返winroute(好彩有roll back plan)。

星期二上珠海,等到下晝先有人來裝router,得個等字。中途安排左人來見工,平生第一次in 人,in 左3個.....in 人感覺的確唔錯!好好玩!

講返裝vpn 同voip,果位先生裝到七點幾,voip 通左之後就走得,但係我仲要fix 晒所有野,confirm 所有野ok晒,已經係半夜十二點.........走唔到,當然要在這?過夜......

我根本冇諗過要留過夜,沖涼冇毛巾,你話點解決呢?@_@

第二日留o向珠海睇多一日,整天都冇乜大問題.......仲有時間去睇籃球賽,打下氣,影o下相!(我地公司今場嬴左)。

今日返公司,諗住可以做返其他野,點知個vpn router 又好唔穩定,搞左成日,最後隻router死埋,唯有走去換過隻........搞到影響公司,我又做唔到自己野.....

呢幾日真係運滯,應該係衰神付身。


留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚