妹仔記

畫室樓下妹仔記,由當初只賣糖水,停業數月,變成了妹仔記意粉屋,有早餐,餐牌上依稀記得有[國家名]腸仔旦即食麵(大概係咁上下),賣3X蚊⋯⋯,同埋唔明點解腸仔加個國家名晌前面就可以賣3X蚊,咁樣太過份了,因為太扮嘢⋯⋯讓我完全冇興趣幫趁(加上我太窮)。頭先經過,突然發覺佢又變咗賣車仔麵加小食類,都有早餐,都有腸旦麵,都係3X蚊,咁又冇覺得佢貴呀諸如此類的感覺。

OK,原來我介意扮向左走向右走晒嘢,多過啲嘢貴(都介意貴的,只係扮X晒嘢WIN咗唧)。

又可能,做生意賺唔到錢係咪都係因為唔夠扮嘢?

不如咁啦⋯⋯

趁還有些少許時間呢,想向大家介紹一下唐朝新推出的"刻骨銘心初戀金銀情侶套餐",孔子和耶穌都講過,"初戀無限美",所以我特地選了這個題材,加上高貴配料,每個套餐只賣九十九塊九毛九,一百塊都不到呀!隨餐附送印花一個,集齊印花五個,再加九十九塊九毛九就可以換到一個刻骨銘心骨頭項鏈,這個項鏈因經過我食神開光,所以對於青年男女談戀愛有妙不可言的功效。

史提芬周:首先我要重金禮聘一對熱戀中的豬趁牠們不注意時放牠們的血,再用這些血...
唐牛:就是豬紅囉!
史提芬周:去!是濃情化不開的豬紅。幹嘛?見到同類的血,會難過呀?哈哈哈!
史提芬周:然後我再將牠的皮炸成金黃色。
唐牛:就是豬皮啦!
史提芬周:是情比金堅的炸豬皮!
唐牛:豬皮就是豬皮囉!(眼中閃出殺氣)
史提芬周:再將一生只戀愛一次的"巴黎九棍魚"起肉打成魚蛋,再放在印度的感情咖哩上面。
唐牛:咖哩魚蛋?豬紅、豬皮、魚蛋,有沒有蘿蔔呀?
史提芬周:去!你還真多事呀!到一邊去吧你,出去幫忙招呼客人!唉!其實當然少不了代表天長地久的韓國野生蘿蔔,再加上一條盪氣迴腸的豬大腸,再舖在纏綿悱惻的麵上。
唐牛:一家團聚成為一碗街邊的"雜碎麵"。(節録 - 食神)

講咁多,其實會搵日落去試下。






留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚