零九總結‧昨年大小事回顧之生活篇

零九年頭阿娘親決定再搬屋,由新界搬番出九龍,凡事有辣就有唔辣,住九龍真係好鬼方便,但係就冇得再晌屋企門口燒嘢食同埋畫畫了,虎bi就冇得偷走出屋外面跑來跑去因而令到佢缺少運動更加肥。而且要拎多左錢返屋企俾阿娘供樓,本來好似我呢一d頂天立地既男子漢覺得好應該,不過撞啱我事業處於谷低就倍覺辛苦。無論如何,生活模式一定要改變,例如唔需要再在別人面前扮窮,真係窮唔駛扮成個人即刻實在晒真實左立體左,由於真係窮,好多玩意都會減少,例如高消費運動wakeboard,好彩仲可以打下網球呢一種七十年代時既運動;晌呢度真係好想quote一段歌詞:

基本上我只是一個隱蔽的青年
如果你決定要和我發展
我們也許不會經常見
如果見 我也只會帶你流浪到海邊
然之後告訴你我的一個重點
我的重點是我沒有錢
所以先至帶你到海邊


嗯~~係咪好浪漫呢 XXXXDDDDD

總體生活上,就正如句歌詞咁講:我的重點是我沒有錢。......簡而清!





年中時,阿娘突然話想收養多一隻貓仔來陪下虎bi,所以頑皮既小貓咇咇就登場了!
咇咇暫時仲係好細個,好嗲人,所以我好多時候攬住抱住咇咇,佢都由得我,虎bi就大部份時間都推開我,真係令人好心淡!呢年都係好多時候想兩隻貓搵人傾計都係同兩隻貓女傾下計咁,其實都唔算傾計,因為虎bi真係唔出聲應我,而咇咇就只係識尖叫,可能係嫌我太煩人!





年頭小外甥來到呢個世上,小外甥最犀利既地方就係鍾意笑,絕不鞋口鞋面,希望佢大個左之後都仲係咁鍾意笑,同埋講得笑,有多d幽默感,講多d冷笑話都唔緊要,講野無聊d都唔緊要......不過我驚佢咁樣會俾佢老豆鬧......
見到家中有小成員,尤其呢d後左一輩既細路,都好想教晒自己識既所有野俾佢,雖然我只不過係佢大舅父而唔係佢老豆,不過都突然明白到人類社會既真義,亦即係火鳳既孫策成日講既繁衍的意義!
可能,每個男人都潛藏著要找一個承繼人既心理。





自從年多前要再搵下工之時,晌好多求職網站登記過,佢日間中(即係每天)都係send一些為你增值既課程俾你叫你去upgrade下,就係咁,機緣巧合再配合各因素理由和原因之下,我都報讀左一個學位,好多人都話讀我果科只係讀個學士學位冇乜用,都係搵唔到工既,我都知,其實我仲知讀書其實事實上係冇Q用添,其實打份牛工都係冇Q用咯(好似得罪左好多人咁),事實上,請你返來做野果個人,出糧俾你果個人,可能唔會比你有用幾多(嘿嘿~~已經得罪晒全世界了~~)。嗯,我意思係,做人,眼光放遠些,讀書,唔好只係為左搵到份工,重點亦唔係為左搵份工,呢個世界好多野做,亦唔係個個人需要打工或適合打工,如果個個都只係打份工,咁邊個出錢請你做牛做馬做生做死揼石仔呀?而識多D野,主要係為左識多D野,識到既野,點樣幫你對人對事解決問題改善生活先至係王道。不過,王道還王道,如果你都係認為讀書係為左有份不俗既工作亦無可厚非,皆因請你做野果個都係覺得有張沙紙簡單D,當然啦,佢都冇時間睇你咁多野,梗係睇D最表面最膚淺既野先!唔知點解無啦啦講呢D,主要我想講,我讀書只不過係因為我想讀,覺得讀左會有用,但係無諗過因為讀左呢個學位而對搵工有咩幫助,就係咁!





無錯,昨年生活既改變呀各樣呀,就係咁多!
本來想寫下自己既感情呢方面,但係呢方面我一向唔會講,有人問都要睇下係邊個問先至答,答幾多成又係要睇咩人,雖然呢度冇人睇,但係都唔好晌度講呢個topic。

昨年既回顧就係咁多。

下回再見。

留言

  1. 嚴重抗議!扼文!我要示威!上街遊行!

    回覆刪除
  2. 咁都算呀?示囉,威囉~上街囉~

    回覆刪除
  3. Thanks for an concept, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet.
    Now lets see if I can do something with it.


    My website ... having trouble getting pregnant

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男