夕陽



早兩三個月前,坐車時隨手拍下這張照片,每次看,都讓我想起自己幹的行業。嗚呼哀哉。

我很早已經想脫離這個職業,唔再做IT人,實在的,我也從來感覺不到自己是IT人,我除了會間中看看電腦雜誌,日常電腦有什麼問題我通常知道怎處理之外,我真的沒什麼熱情去深入研究,不像有些人會背HARDWARE既SPEC,會想很多古靈精怪既問題然後諗解決方案...對不起,所有電腦問題對我來說都是工作需要問題,有需要時才解決,是,這對某些人來說,叫做很被動,但我已經為了三餐而迫自己「主動」些。哈哈!講來講去,都係想講,我真係唔適合做IT人。

我都係鍾意畫畫寫字影相呢類野囉...都係去搵呢一類野做下啦...
但係冇讀過D有CERT既野,真係好難搞囉...唉,講來講去,都係兩頭唔到岸啦~~~

嗚呼哀哉。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚