小勤勤再現 (前傳)

好耐冇寫傻佬文之後,發覺其實也好耐冇寫小勤勤!

印象中上一次寫小勤勤已經係零五年的四月,真係好耐啊~~鬼咩,小勤勤應該係一早想同我地呢班混帳(佢眼中的混帳而已)劃!清!界!線!哈哈~~算啦,在看看全新小勤勤之前,先來個人物重溫.....這兩個星期的瑣碎事(又名小勤勤心事有誰知)-2005年4月19日




前傳
話說,從前有一日,二公子約左班舊同學仔食飯,同場有小勤勤!二公子後來同我MSN。

悲劇王子 :
今日同左傻仔勤食din

燎原火:
咁好...
佢係咪好囂張

悲劇王子 :
中六七同學聚舊
我一路問佢有冇追女仔
佢都話無

燎原火:
我問佢都係咁答...
太唔長進...

悲劇王子 :
後來我舊同學醒目
問佢係咪拍緊拖所以唔使追女仔
佢就話係
正仆街

燎原火:
人渣...
我成日話靠佢介紹D俾我...
佢都唔理我~

悲劇王子 :
佢已經睇小你了 ~

燎原火:
師兄算什麼~
悲劇王子 :
你算甚麼
(按:我地差唔多同時彈呢對對白出來...我和二公子相識十九幾年,有時說話的配合度已到了令人嘔心的地步)

燎原火:
一定係咁..

悲劇王子 :
你應該約小勤勤出來教訓佢一餐

燎原火:
我上師傅度就會見到佢..
我叫佢食夜宵佢REJECT我...

悲劇王子 :
佢話佢依家會係北角接gf 放工
再送人地去到荃灣
佢gf 住tuen mun

燎原火:
廿四孝...(按:或者可叫做「痴漢」,即是痴情漢子的意思!)

悲劇王子 :
你唔問o岩條問題佢都唔會講事實出來 ~

燎原火:
算了...
我已經係一個二打六..

悲劇王子 :
都係個句
你算甚麼

燎原火:
很感慨~~~




太長,分開二篇易睇D!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

鍾秋哲